Vispen gästbloggar

Hej!

Nu är det Vispen, även kallad Tilltryckaren som skriver. Eftersom jag aldrig har gästbloggat tidigare passar det ju perfekt att jag skriver ett inlägg på min älskades blogg! Reza lät mig logga in här för att ändra några inställningar och när jag kom på att jag ju kunde gästblogga när jag ändå håller på tyckte både Oja och Reza att det var en fin och bra idé:) Jag har ärligt talat ingen aning om vad jag ska skriva här. Jag kan i alla fall berätta att både Reza och jag ser fram emot fredag. Då får vi verkligen hoppas att stormen har lagt sig och att Reza kan ta sig till Stockholm med ett fint X2000-tåg. Med tanke på att Reza har bokat en förstaklassbiljett lär han åtminstone ha en bekväm sittplats om det nu skulle vara så att tåget blir försenat. Vi kommer att vara på Åland mellan fredag och söndag och det blir alltså där vi firar nyår. Tidigare har jag alltid firat nyår med familjen i Sverige och även om det känns lite tråkigt och synd att bryta den fina traditionen ser jag fram emot att fira med Reza. Ibland kan det vara bra att testa något nytt och när man hittar sin kära gäller det ju att satsa och ses så ofta som möjligt. Jag älskar ljudet av att höra alla fyrverkerier som brukar höras både innan och efter tolvslaget och det hoppas jag att jag får möjlighet att göra även i år.

Efter besöket på Åland har vi tänkt sova en natt i Upplands-väsby innan Reza ska få sin födelsedagspresent/julklapp av mig. Eftersom risken att Reza läser det här är väldigt stor kan jag tyvärr inte tala om vad jag har planerat att vi ska göra, det ska bli en överraskning. Jag hoppas hur som helst att Reza kommer att uppskatta det som jag har fixat till oss. Reza önskade sig inget särskilt men eftersom vi tycker om att uppleva saker tillsammans bokade jag en upplevelse som jag tror kan bli riktigt trevlig och fin. Om allt blir som vi har planerat följer jag med Reza till Göteborg på tisdag kvällen och jag ser verkligen fram emot att få träffa alla härliga människor där! Tågresan dit kommer förhoppningsvis inte kännas särskilt lång eftersom vi kommer att göra varandra sällskap:) På torsdag återvänder jag till Stockholm för att vara med på ett träningsläger i showdown. Jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer att kännas att ta avsked av min käraste nästa vecka men det ska jag inte tänka på nu eftersom vi ju inte ens har börjat trycka till och njuta av våra fina dagar än:) Jag måste säga att jag verkligen tycker om känslan av att vara sådär härligt nyförälskad och det som Reza och jag går igenom just nu är riktigt fint! 2012 blir förhoppningsvis ett fint år och jag hoppas av hela mitt hjärta att Reza och jag hinner uppleva ännu mer fina och romantiska saker även då! Nej mina vänner, jag kommer som sagt inte på vad jag ska skriva här men eftersom jag inte är någon van gästbloggare kanske det inte är särskilt konstigt. Jag hoppas hur som helst att ni har haft fina juldagar tillsammans med era nära och kära, att ni har ätit en massa god mat och att ni har fått fina julklappar. Ni får fortsätta att ta hand om er själva och varandra. Vem vet, jag kanske gästbloggar här snart igen!
/Vispen
PS: Reza ville att jag skulle avsluta det här inlägget med att skriva att han tycker att jag är söt och fin och eftersom det här är hans blogg får jag väl vara snäll och göra det då:D DS

Kommentarer
Postat av: Hannah Ryding

Ha så roligt sötnosar! Ta hand om min trolovade, Vispen! Och glöm inte att man ska kyssas på tolvslaget, hehehe!

2011-12-28 @ 02:56:47
URL: http://mydownfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0